tisdag 9 januari 2007

IF Vesta!



Spelar en hel del innebandy på min fritid och då med division 1 laget IF Vesta. Vi brukar ha en person som filmar våra matcher och som jag sedan får på DVD vilket är väldigt uppskattat. Eftersom jag har x antal matcher här hemma som jag fått genom åren så kan det vara trevligt och stiligt med ett snyggt omslag så att det inte bara ligger en massa skivor överallt. Här är ett exempel...

Passar även på att lägg upp en kub som innehåller tre Vestaspelare (Selle, Ador, Gabriel) som för dagen kan kalla sig den gula linan =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ballt Angel! Men på kortet ser du mer ut som devil. Jag vet att du är en mjukis innerst inne så du borde lägga ut texten till tulla in i mossen!Producera lite mer mål nu, det går dåligt i Coachen. Lilje är ju hetare än dig!!!

//gäre

Gabris sa...

Gör mitt bästa för att verka hård och tuff. Tyvärr så misslyckas jag i stort sätt alltid. Ska försöka få med "Tula in i mossen" på något sätt i ett kommande inlägg, frågan är bara hur?! Är det nån som får vara hetare än mig utan att det gör något så är det Lilje. Han kommer tyvärr vara borta i tre matcher så att byta ut honom mot mig är inte att rekommendera =)

Anonym sa...

De här kan du göra bättre! Inte så mycket test på baksidan (vill ju inte veta om allt innan man sett fighten) och lägg till lite coola bilder så blir perfekt ;)

Gabris sa...

Omslaget kan man göra betydligt tuffare men tycker faktiskt att den är rätt stilren trots allt. Skulle jag göra ett omslag som verkligen skulle sälja så hade den sett annorlunda ut. Texten på baksidan är referatet som är hämtat från Vestas hemsida. Tror att det kan vara bra att ha med den om man är ute efter en specifik händelse i en viss match. Då behöver man inte spola igenom varje match utan räcker med att titta på baksidan. Bra va?!